Masy's FotoPage
~just plain cool~
By: ms masy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  >  >>]    [Archive]
Monday, 25-Sep-2006 00:52 Email | Share | | Bookmark
So-called 'Pre-Ramadhan Potluck' Event..~

 
 
ala comel je gmbr ni
Salam para hadirin sekelian (eceh cam kutbah Jumaat lak),

Sume gambar ditaja oleh Anji. Ade 3 ketol je. Kalau nak tengok yang laen, leh le tengok kat ND nyer fotopages ok~


Friday, 15-Sep-2006 05:16 Email | Share | | Bookmark
Gambar Kawen Kekna!~

nmpk ni bz tau nk betulkan tudung pengantin hihi
muke bminyak memasing
nadia n leeza
View all 7 photos...
Salam sume..

gambar memang tak banyak laa beb. salahku kah? bukan kamera aku. lagipun aku bz gak bermesra-mesraan dengan sedara2 kak lina di samping memantau mak aku takot ilang lak..hihihihihi. korang enjoy je laa ape yang ade ni ek. jangan kufur nikmat. sekian.

Selamat Pengantin Baru untuk ahkakku Norazlina Baharuddin (aa kitorang bukan adek badek ek) dan Mohd Nazri Sahat (betul ke kekna??klu salah pejam mata jela ek?). Hepi sampai akhir hayat


Monday, 14-Aug-2006 04:08 Email | Share | | Bookmark
Redang trip; belen gambar..

 
 
 
View all 5 photos...


Wednesday, 9-Aug-2006 03:03 Email | Share | | Bookmark
Redang Trip bebeh!~

 
liza dan kuarge banden
bukti nih
View all 126 photos...
Salam..
Gambar ni aku tak susun tau. Penat le nk susun, sumber gambar daripada 6 ketol kamera, x kosek aku. So aku bedal jelah. Kalau ade soklan, sila angkat tangan tinggi┬▓ ok!

Untuk perhatian aku, aku aplod ikut urutan berikut:
1. kamera Aiman
2. kamera Banden
3. kamera Dyana
4. kamera Nadia
5. kamera seken bos; and
6. kamera Kak Mon


Tuesday, 25-Jul-2006 10:43 Email | Share | | Bookmark
My Friend's Wedding!

sejurus selepas mamam..hehe
kami dan kemantin
suke giler aku pelamin dia!suke!sukeeee!!
View all 14 photos...
23hb Julai nan lalu, maka kantoilah lagi sorang member sekepala aku kat UiTM (selepas Odah) iaitu Fiera dan cinta hati yang dikapelinye selama 13 tahun (betul kan Fiera??) iaitu Abg Rahim. Hah..nama Fiera ni pon gabungan nama dorang senornya, kawan aku tu nama Fieza tapi dah besa panggey Fiera. Majlis diadakan di Jalan Bakti, Kapar, Klang - aku kompem happening sayangnye aku datang dah lambat sebab hal-hal yang tak mampu dijelaskan. Sorrylah Fiera, janji ngan ko (n kat mak ko skali) nak tido umah ko malam tu pon x dapat ditunaikan..hukumlah aku.heheh.

Apepon, diucapkan selamat berbahagia kepada keduanya, moga berkekalan hingga ke hujung nyawa..!


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net